Terugkijken op onze fietsroute.

19 mei 2024 - Zijdewind, Nederland

Na 2 dagen bijkomen van de fietsvakantie hebben Vok en ik de balans kunnen opmaken en zijn tot de conclusie gekomen dat:

● De Oeverlandroute een prachtig beeld geeft van een stuk Nederland.

● Nederland nog heel veel mooie natuurgebieden heeft.

● We de steden die we hadden doorkruist t.w. Maastricht, Eindhoven, Den Bosch, Utrecht en Amsterdam, ons heel veel stress gaf omdat we op het verkeer èn de knooppuntbordjes moesten letten.

● Er heel veel ruimte en rijkdom langs de Vecht te vinden is, waar we wel eens onze bedenkingen over hadden.

● Er nog heel veel behulpzame mensen zijn die ons de weg gingen wijzen als wij het niet meer wisten.

● Je leuke contacten legt met andere fietsavonturiers uit Nederland en daarbuiten.

● De hartelijkste en gezelligste logeeradressen tóch in Brabant te vinden zijn!!

● Wij deze fietsvakantie met niemand anders dan met elkaar hadden willen doen!

Om met de aanpaste versie van Confusius af te sluiten;

- JE KAN BETER 441 KM DOOR NEDERLAND FIETSEN DAN 1000 BOEKEN LEZEN.-

1. Cindy:
    19 mei 2024
    Mooie herinneringen gemaakt dus. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen! Geniet nog lekker van het Pinksterweekend, even bijkomen nu na al die fysieke inspanning.
  2. San:
    Bedoel je de verhalen die ik nièt had geschreven...ja, die kunnen hilarisch zijn, dat weet je wel met mij!!😉
  3. Antoniet:
    19 mei 2024
    Ik begrijp heel goed,dat het af en toe moeilijk was omdat de bordjes niet klopte....maar jullie hebben heel veel gezien .Maar door Amsterdam, Utrecht , enz te fietsen moet ik toch echt niet aan denken .Natuurlijk zijn mensen toch berijd te helpen. Ja ja San dat zal wel dat Brabantse mensen de hartelijkse ziij,dat zijn jou roets .Lief dat jullie het samen leuk hebben gehad. Als ik jonger zou zijn ,wilde ik dit ook wel. Groetjes van Antoniet
  4. San:
    Jij hebt weer andere avonturen beleeft met jouw lieve Cor!
  5. Carola:
    19 mei 2024
    Erg leuk om jullie mooie verhalen te lezen , fijn dat jullie zo genoten hebben samen ❤️